Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПчелянська, Г.-
dc.date.accessioned2020-04-06T08:09:19Z-
dc.date.available2020-04-06T08:09:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПчелянська, Г. Фактори маркетингового ціноутворення. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 115-118uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17366-
dc.description.abstractДосліджено фактори маркетингового ціноутворенняuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингова цінова політикаuk_UK
dc.subjectфактори маркетингового середовищаuk_UK
dc.titleФактори маркетингового ціноутворенняuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pchelyanska 115-118.pdfPchelyanska264,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.