Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17366
Title: Фактори маркетингового ціноутворення
Authors: Пчелянська, Г.
Bibliographic description (Ukraine): Пчелянська, Г. Фактори маркетингового ціноутворення. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 115-118
Issue Date: 2020
Date of entry: 6-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: маркетингова цінова політика
фактори маркетингового середовища
Abstract: Досліджено фактори маркетингового ціноутворення
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17366
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pchelyanska 115-118.pdfPchelyanska264,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.