Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17136
Назва: Individualisierung der werbung durch targeting
Автори: Pavlischina, N. M.
Бібліографічний опис: Pavlischina N. M. Individualisierung der werbung durch targeting / N. M. Pavlischina // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 662-663.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 26-лют-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17136
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlischina 662-663.pdfІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМИ ЧЕРЕЗ ЦАРГЕТИНГ304,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.