Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16361
Назва: Диференційований підхід у фізичному вихованні підлітків з різними темпами біологічного розвитку (на прикладі школярів 7-х класів)
Інші назви: Individual approach in teenagers physical training with biological development (on the basis of the seventh form pupils)
Автори: Сітовський, Андрій Миколайович
Sitovskyi, Andrii M.
Бібліографічний опис: Сітовський А. М. Диференційований підхід у фізичному вихованні підлітків з різними темпами біологічного розвитку (на прикладі школярів 7-х класів): автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.М. Сітовський ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2008. — 20 с. — укp.
Дата публікації: 2008
Дата внесення: 3-жов-2019
Видавництво: Львівський державний університет фізичної культури
Теми: темпи біологічного розвитку
рухові здібності
кількісна оцінка біологічного віку
диференційована фізична підготовка
диференційована оцінка фізичної підготовленості
біологічний вік
moving ability
physical working capacity
biological age quantitative assessment
differential moving preparedness
moving preparedness differential assessment
biological age
Короткий огляд (реферат): Установлено, що школярі з різним рівнем біологічного розвитку в середині однієї віково-статевої групи значно відрізняються між собою за показниками стану кардіореспіраторної системи, фізичної працездатності та фізичної підготовленості. Розроблено методику розподілу навчального часу для розвитку рухових здібностей школярів 7-х класів на уроці фізичної культури залежно від темпів їхнього біологічного розвитку в умовах трьох уроків фізичної культури на тиждень. Запропонована методика диференційованого підходу в розподілі навчального часу для розвитку рухових здібностей учнів 7-х класів є ефективним засобом диференційованого фізичного виховання підлітків, що відображається у зростанні рівня фізичної підготовленості й фізичної працездатності школярів 7-х класів у ході педагогічного експерименту. The research showed that pupils with different level of biological development within one sex-aged group differ in cardiologic system, physical working capacity and moving preparedness state results. The suggested methodology of quantitative solution of biological development is made out by regression analysis method. The methodology of school-time distribution for moving abilities education of the pupils of the seventh form in physical-training lessons is worked out. Depending on the biological development the normative system is worked out during the three lessons a week. The suggested method of differential approach to school-time distribution is effective means in differential physical training education of the teenagers reflected in moving preparedness physical working capacity degree of the pupils of the seventh form in the course of experiment.
Спонсорська підтримка: Дисертаційну роботу виконано згідно зі Зведеним планом науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури та спорту на 2001–2005роки Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України за темою 2.1.9 «Оптимізація фізкультурно-оздоровчої роботи у навчальних закладах на основі диференційованого підходу з урахуванням темпів біологічного та морфофункціонального розвитку» (номер державної реєстрації 0103U000659) та згідно зі Зведеним планом науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури і спорту на 2006–2010роки Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту за темою 3.2.7.1 «Фізична працездатність та її сомато-вегетативне і моторне забезпечення у різних контингентів дітей і підлітків» (номер державної реєстрації 0107U001186).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16361
Тип вмісту: Dissertation Abstract
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref.pdf681,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.