Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16166
Назва: Оцінка ефективності авторської програми оздоровчо-рекреаційних занять для дітей старшого дошкільного віку в умовах дитячих футбольних клубів
Інші назви: Assessment of the Effectiveness of the Author’s Program of Health-Improving and Recreational Activities for Children of Senior Preschool Age in a Children’s Football Club
Автори: Сухомлинов, Рудольф Олегович
Sukhomlynov, Rudolf
Бібліографічний опис: Сухомлинов Р. О. Оцінка ефективності авторської програми оздоровчо-рекреаційних занять для дітей старшого дошкільного віку в умовах дитячих футбольних клубів / Рудольф Сухомлинов // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 30. – С. 92–97.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 17-лип-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: діти дошкільного віку
рекреаційні заняття
дитячий футбольний клуб
програма
футбол
preschool age children
recreational activities
children’s football club
program
football
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу методичного забезпечення дитячих клубних об’єднань виокремлено проблемні та позитивні сторони наявних програм, що застосовуються під час роботи з дітьми дошкільного віку на базі дитячих футбольних клубів. Із використанням антропометричних і педагогічних методів дослідження здійснено оцінку показників фізичного стану хлопчиків 5–6 років. Обґрунтовано, розроблено та впроваджено програму оздоровчо- рекреаційних занять з використанням засобів футболу для дітей старшого дошкільного віку в умовах дитячого футбольного клубу. У педагогічному експерименті брали участь хлопчики 5–6 років (кількість 40 осіб). Тривалість занять не перевищувала 45 хвилин. Кратність занять – три рази на тиждень. Основними засобами програми були веселі ігрові вправи з футбольним м’ячем: естафети, рухливі ігри, конкурси, спортивні вікторини, розважальні заходи, свята, сюжетно-рольові ігри. Ефективність розроблених рекомендацій з організаційно- методичного забезпечення досліджували в ході педагогічного експерименту, тривалість якого – 10 місяців. Відбулися достовірні позитивні зміни в показниках фізичного розвитку. Дослідження засвідчило, що заняття сприяли нормалізації масо-ростових показників серед учасників. Так, після експерименту частка хлопчиків із надмірною масою тіла знизилася на 12,5 %. Розподіл дітей за станом склепіння стопи залежно від стадії експерименту дав змогу встановити приріст частки дітей із нормальним склепінням стопи. Позитивні зрушення відбулися за показниками фізичної підготовленості дітей. Після експерименту зафіксовано статистично значуще зростання всіх досліджених показників: рівноваги, координаційних здібностей, статичної витривалості м’язів спини, гнучкості. Відбулися позитивні зміни за показниками комплексної оцінки морфофункціонального стану, емоційного стану дошкільнят. Based on the analysis of methodological support for children’s club associations, the pros and cons of the programs used in working with preschool children in the premises of children’s football clubs are identified. The physical condition of boys aged 5–6 years old was assessed using anthropometric and pedagogical methods of research. The program of health-enhancing and recreational activities for children of senior preschool age in conditions of children’s football club, which uses the means of football, was substantiated, developed and implemented. Pedagogical experiment involved boys aged 5–6 years old (n=40). Duration of physical activity sessions did not exceed 45 minutes. The workouts were done three times a week. The main activities in the program were fun games with a soccer ball: relay games, active games, contests, sports quizzes, entertainment events, holidays, story-role games. The effectiveness of the developed recommendations for organizational and methodological support was investigated in the course of the pedagogical experiment which lasted for 10 months. There have been found significant positive changes in the indicators of physical development. The study showed that the program implementation contributed to the normalization of mass and growth indicators of the participants. Furthermore, after the experiment, the proportion of boys with excess body weight decreased by 12,5 %. The distributions of children depending on the condition of the foot arch at different stages of the experiment demonstrated an increase in the proportion of children with a normal arch of the foot. Positive changes were found in the indicators of physical preparedness of the children. After the experiment, a statistically significant increase was observed for all the measured parameters, such as balance and coordination abilities, static endurance of the back muscles, and flexibility. There were also found positive changes in the results of comprehensive assessment of the mofrofunctional condition and emotional state of preschool children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16166
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rudolf Sukhomlynov.pdf362,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.