Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15960
Назва: BRAND AS A SYSTEM OF CONSERVATION, REPRODUCTION AND TRANSMISSION OF INFORMATION
Автори: Hrynevych, Viktoriya
Бібліографічний опис: Hrynevych V. BRAND AS A SYSTEM OF CONSERVATION, REPRODUCTION AND TRANSMISSION OF INFORMATION/V.Hrynevych//Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (13 трав. 2019 р.) = Abstract I International Scientific & Practical Internet Conference (May 13, 2019) / За заг . ред. Я.О. Гошовського, О.В. Лазорко, А. В. Кульчицької, Т.В. Федотової. − Луцьк: ПП Іванюк В. П, 2019. – С. 31-32
Дата публікації: тра-2019
Дата внесення: 29-тра-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: brand
advertisement
information conservation
information transmission
Короткий огляд (реферат): A powerful brand is the most valuable assert of any company. However, creation of a brand and raising of its valuability is a long and complex process not only within traditional marketing but also beyond it. A really popular brand cannot be created only by means of mass advertising or numerous proclamations. The emotion part always prevails in the image of a brand; its main resources are consumers’ trust, human values and positive associations.
Спонсорська підтримка: Міністерство освіти і науки України; Рязанський державний університет імені С.О. Єсеніна; Університет Маріїї Кюрі-Складовської в Любліні; Центр соціальних ініціатив та аналітичних досліджень
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15960
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrynevych_2.pdf134,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.