Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPerehinets, Mykhailo-
dc.contributor.authorDolzhenko, Liudmyla-
dc.contributor.authorПерегінець, Михайло-
dc.contributor.authorДолженко, Людмила-
dc.date.accessioned2018-12-18T15:03:28Z-
dc.date.available2018-12-18T15:03:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПерегінець, М., Долженко, Л. Expert Evaluation of the Organization of Physical Education in Educational Institutions with in the General Secondary Education System = Експертна оцінка щодо організації процесу фізичного виховання в навчальних закладах системи загальної середньої освіти / М. Перегінець, Л. Долженко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 1 (37). - С. 30-34 https://doi.org/10.29038/2220-7481-2017-01-30-34uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.011.3:373.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15363-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.29038/2220-7481-2017-01-30-34-
dc.description.abstractThe current relevance of the research is due to a decrease and sometimes lack of motivation in students, especially high school age, to exercise so as the time limitfor extracurricular forms of organization of physical education. The goal of the study was to determine the opinions of teachers of physical culture, on the organization of physical education in educational institutions of secondary education. The results of the research paper present data obtained from the survey author Physical Education teachers working in various schools of secondary education in Ivano–Frankivsk, on the organization of physical education in school. The research found that 21,2 % of teachers still do not take into account the views of students in choosing the variant modules. Identified guidance to teachers introduced new variant modules of the program of physical education. Described list of diseases that are ill students and other features of the educational process with physical training. The findings obtained in the study provide an opportunity to «look through the eyes of teachers» in the process of physical education in schools of general secondary education, recommendations for improving curriculum. The material can serve as methodical teacher to develop planning documents for schoolboy of all ages.Theactualsurveyallows luggageimproveteacherofphysicalcultureinschool.Актуальність нашого дослідження зумовлена зниженням, а подекуди відсутністю мотивації в школярів, особливо старшого шкільного віку, до занять фізичними вправами як на урочних, так і на позаурочних формах організації процесу фізичного виховання. Мета дослідження полягала у визначенні думки вчителів фізичної культури щодо організації процесу фізичного виховання в навчальних закладах загальної середньої освіти. Результати роботи. У статті представлено наукові дані, отримані в результаті авторського дослідження поглядів учителів фізичної культури, які працюють у різноманітних закладах загальної середньої освіти м. Івано-Франківська щодо організації процесу фізичного виховання. Дослідженнями вставлено, що 21,2 % учителів досі не беруть до уваги думки учнів під час вибору варіативних модулів. Визначено рекомендації вчителів до запроваджень нових варіативних модулів до програми фізичного виховання. Описано захворювання, на які хворіють школярі, та низці інших особливостей організації навчального процесу з фізичного виховання. Висновки. Дані отримані в ході дослідження, дають можливість «поглянути очима вчителів»на процес фізичного виховання в навчальних закладах системи загальної середньої освіти, отримати рекомендації щодо вдосконалення навчальної програми. Матеріал може слугувати як методичний для розробки документів планування вчителів із фізичної культури для школярів різного віку. Фактичний багаж опитування дає змогу покращити роботу вчителя фізичної культури в школі.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectthe teacheruk_UK
dc.subjectphysical cultureuk_UK
dc.subjectthe organization of process of physical educationuk_UK
dc.subjecthigh schooluk_UK
dc.subjectучительuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectорганізація процесу фізичного виховання-
dc.titleExpert evaluation of the organization of physical education in educational institutions within the general secondary education systemuk_UK
dc.title.alternativeЕкспертна оцінка щодо організації процесу фізичного виховання в навчальних закладах системи загальної середньої освіти.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2017, № 1 (37)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykhailo Perehinets.pdf221,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.