Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14840
Назва: Маркетинговий менеджмент: методичні вказівки до виконання практичних занять
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Lialiuk, Alla N.
Бібліографічний опис: Лялюк А. М. Маркетинговий менеджмент: методичні вказівки до виконання практичних занять / А. М. Лялюк; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, інститут економіки і менеджменту, кафедра економіки, безпеки та інноваційної діяльності підприємства . – Луцьк : Вежа-Друк, 2018. – 81 с.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 26-жов-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маркетинг
marketing
маркетинговий менеджмент
marketing management
Короткий огляд (реферат): у методичних вказівках аналізуються моделі маркетингового менеджменту підприємства: визначення його місії й основних цілей; вибір і обґрунтування застосування маркетингових стратегій; багато уваги приділено маркетинговому плануванні на підприємстві
Опис: Рекомендовано студентам підготовки магістрів галузі знань 07 Уравління та адміністрування, спеціальність 073 «Менеджмент» освітніх програм «Управління фінансово-економічною безпекою» та «Менеджмент зовнішньо-економічної діяльності»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14840
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketyng_metodvk.pdf965,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.