Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14489
Назва: "Петрушка" Фокіна-Стравінського-Бенуа - три рівні прояву художніх новацій першого десятиліття ХХ століття
Інші назви: "Petrushka" by Stravinsky, Fokine, Benois - three levels of manifestation of artistic innovations of the first decade of the twentieth century
Автори: Косаковська, Леся Петрівна
Kosakovska, Lesia P.
Бібліографічний опис: Косаковська Л. П. "Петрушка" Фокіна-Стравінського-Бенуа – три рівні прояву художніх новацій першого десятиліття ХХ століття / Л. П. Косаковська // Культура і сучасність. - 2013. - № 2. - С. 108-114
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 27-лип-2018
Видавництво: Національна академія керівних кадрів культури і мистецтва
Теми: балетмейстер
choreographer
класичний танець
classic dance
Russian ballet
dance image
composer
score
theatrical painting
dance theater
російський балет
хореографічний образ
композитор
партитура
театральний живопис
хореографічний театр
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутність художніх особливостей класичного танцю та культурного середовища початку XX століття. На прикладі створення балету "Петрушка" зроблено узагальнюючі висновки про органічну єдність хореографії М. Фокіна, музики І. Стравінського і театрального живопису О. Бенуа як складових новаторського балетного спектаклю. The article examines Russian choreography of early twentieth century. Defined regularities and results of creativity search of essence of artistic features and significant tools of classical dance in the context of the cultural environment of that period on the example of ballet "Petrushka" by Fokine - Stravinsky - Benois. M. Fokine justly believed that ballet "Petrushka" can be described as a dramatic piece of music of Stravinsky, which occupies an exceptional position among new music. Music for "Petrushka" was the first herald of a "new life". And Stravinsky didn't stop create, because he started think differently. He gave up on admiring people's poetic fantasy, romance, poetic contemplation and imitation. Life, straggle, love, movement, games and dances become active force. Intensity and softness of expression perform forward to change mental architectonics. The revolution in Stravinsky's thinking manifested primarily in the fact that he didn't feet the form as completely self-sufficient scheme which pressure on the mind. On the contrary, music thought creates form.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14489
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Косаковська Л. П..pdf748,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.