Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГатеж, Наталія-
dc.date.accessioned2018-05-09T04:38:48Z-
dc.date.available2018-05-09T04:38:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14083-
dc.descriptionГатеж Н. Педагогічні умови оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 43–48.uk_UK
dc.description.abstractНа основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено зміст понять «умови» та «педагогічні умови». Визначено та обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів. Доведено, що педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів загальноосвітньої школи – це обставини або фактори, які пов’язані з професійною підготовкою майбутніх учителів і спрямовані на формування у них готовності до здійснення виховної діяльності, зокрема виховання естетичної культури учнів. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature, there have been specified notions of 'conditions' and 'pedagogical conditions'. There defined and substantiated are pedagogical conditions of training process optimization to prepare future teachers of fine arts to promote students' aesthetic culture. It has been proved that pedagogical conditions of increased efficiency of training of future teachers of fine arts to prepare them to promote aesthetic culture of secondary students are circumstances or factors connected with professional training of future teachers and aimed at getting them prepared to carry out educational activities, in particular, to promote their students' aesthetic culture.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;7-
dc.subjectоптимізаціяuk_UK
dc.subjectумовиuk_UK
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UK
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk_UK
dc.subjectучитель образотворчого мистецтваuk_UK
dc.subjectестетична культураuk_UK
dc.subjectвиховання естетичної культури учнівuk_UK
dc.subjectoptimizationuk_UK
dc.subjectconditionsuk_UK
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UK
dc.subjecttraining of future teachersuk_UK
dc.subjectteacher of fine artsuk_UK
dc.subjectaesthetic cultureuk_UK
dc.subjectpromotion of students' aesthetic cultureuk_UK
dc.titleПедагогічні умови оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнівuk_UK
dc.title.alternativePedagogical conditions of training process optimization to prepare future teachers of fine arts to promote students' aesthetic cultureuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гатеж Н.-43-48.pdf415,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.