Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13583
Назва: Ціннісні пріоритети дошкільного дитинства
Інші назви: Valued priorities of preschool childhood
Автори: Пріма, Раїса Миколаївна
Prima, Raisa M.
Бібліографічний опис: Пріма Р. М. Ціннісні пріоритети дошкільного дитинства / Р.М.Пріма // Психологія. Цінності. Особистість [Текст]: міжнарод. зб. наук. праць / за ред. М.З.Степуляка, І.Ю.Філіппової. – Луцьк: Волиньполіграф, 2016. –С.35-39.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 29-січ-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: дитячий вік
дошкільне дитинство
особистісне становлення
самоцінність
цінність
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему самоцінності дошкільного дитинства як соціокультурного явища, його ціннісних пріоритетів як механізмів прояву життєвої активності дитини, як періоду «со-творення» дитиною свого «Я», що полягає в становленні особистої, самостійної, самобутньої та різнобарвної системи зв’язків, відношень, передусім, дитини зі своїм внутрішнім світом. Уточнено дефініції ключових понять «дитинство», «цінність», «ціннісні пріоритети». Проаналізовано деякі концептуальні бачення дитинства як особливого, самоцінного періоду в житті людини, своєрідного аксіологічного орієнтиру педагогічної взаємодії з дошкільниками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13583
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tsinnisni_priorytety.pdf185,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.