Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12961
Назва: Сутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльності
Інші назви: The Essence of the Concept of the Spiritual Self-Realization of a Teacher of Music in the Vocational Activities
Автори: Зарицька, Анна Андріївна
Zarytska, Anna A.
Бібліографічний опис: Зарицька А. Сутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльності / А. Зарицька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 145-148.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 17-лип-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: самореалізація
професійно-педагогічна діяльність
духовна самореалізація
духовні цінності
особистісно-професійне становлення вчителя музики
self-actualization
spiritual self-realization
professional and pedagogical activity
spiritual values
personal and professional development of the teachers of music
Короткий огляд (реферат): Проблема сутності поняття духовної самореалізації вчителя музики, особливо в професійно-педагогічній діяльності, є недостатньо дослідженою, а тому досить актуальною і в педагогічній теорії, і в практиці. Висвітлено сутність поняття духовної самореалізації вчителя музики в професійно-педагогічній діяльності на основі аналізу вивчення окресленої проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі. У результаті проведеного теоретичного дослідження дефініційовано поняття «духовна самореалізація вчи-теля музики у педагогічній діяльності», визначено статус цього поняття в процесі особистісно-професійного становлення майбутніх учителів музики на основі аксіологічного підходу. The problem of the essence of spiritual self-realization of the teacher of music, especially in the professional and pedagogical activity is not sufficiently studied, therefore, is quite relevant as the pedagogical theory and in practice. The essence of the notion of spiritual self-realization of the teacher of music in the professional-pedagogical activity on the basis of the analysis of the study of this problem in philosophical and psychological-pedagogical literature. As a result of theoretical research defined the concept of «spiritual self-realization of teacher of music in pedagogical activity», defined the status of this concept in the process of personal and professional formation of future teachers of music on the basis of the axiological approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12961
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvvnup_2013_7_34.pdf148,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.