Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12359
Назва: Соціальні мережі як ефективне середовище викладацько-студентської комунікації в навчальному процесі
Інші назви: Social network as an effective communication environment between teacher and student in educational process
Автори: Матвійчук, Наталія Миколаївна
Matviichuk, Nataliia M.
Шульська, Наталія Миколаївна
Shulska, Nataliia M.
Бібліографічний опис: Шульська Н. М., Матвійчук Н. М. Соціальні мережі як ефективне середовище викладацько-студентської комунікації в навчальному процесі / Н. М. Шульська, Н. М. Матвійчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2017. – Том 58, № 2. – С. 155-168.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 19-тра-2017
Видавництво: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
Теми: соціальна мережа
social network
інформаційно-комунікаційні засоби
information and communication technologies
ефективне навчальне середовище
educational environment
викладацько-студентська комунікація
student-teacher communication
Короткий огляд (реферат): У статті на прикладі викладання навчальної дисципліни «Редакторська майстерність» (2015–2016 навчальний рік) проаналізовано доцільність використання соціальної мережі «Вконтакте» як ефективного середовища для викладацько-студентського спілкування. Досліджено комунікативну роль викладача і студентів у процесі викладання / опанування курсу з використанням спільноти «Редакторська майстерність». На основі результатів опитування учасників спільноти – студентів напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки з’ясовано, що така форма організації навчального процесу в позааудиторний час є ефективною для студентів. Доведено, що вона розширює комунікаційну складову, є зручною під час виконання самостійної роботи з курсу, надає можливість отримання додаткових консультацій, робить навчання доступним, неформальним, інтерактивним і креативним. Within the article the authors analyze the feasibility of using social network «Vkontakte» as an effective environment for teacher-student communication on the example of teaching discipline «Editorial craftsmanship» (2015-2016 academic year). It was investigated the communicative role of the teacher and students during teaching / mastering course using a community «Editorial craftsmanship». Based on results of the survey community members – students training direction «Publishing and Editing» Lesya Ukrainka Eastern European National University it was found that this form of organization of educational process in extracurricular time is effective for students. Proved that it extends the communication component, is convenient at performance of independent work on course, provides additional consultations, makes learning accessible, informal, interactive and creative
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12359
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
social_media.pdf356,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.