Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12128
Назва: Prowincjonalne pisma ogólnoinformacyjne w Drugiej Rzeczypospolitej
Інші назви: Provincial General-Information Letters in the Second Republic
Провінційні періодичні видання загальноінформаційного характеру у Другій Речі Посполитій
Автори: Lewandowski, Albert
Лєвандовські, Альберт
Бібліографічний опис: Lewandowski A. Prowincjonalne pisma ogólnoinformacyjne w Drugiej Rzeczypospolitej /A. Lewandowski //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 174–181.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 24-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Друга Річ Посполита
Second Republic
ринок газет
market of the press
провінційна преса
provincial press
видавнича географія
publishing geography
Короткий огляд (реферат): Метою статті була спроба представити провінційні періодичні видання загальноінформаційного характеру, що виходили принаймні двічі у тиждень за часів Другої Речі Посполитої і функціонували на видавничому ринку мінімум двадцять років. У цілому це було принаймні 28 найменувань. Автором у статті представлені характерні риси провінційних видань, серед яких найбільш важливими є: місце видання і редагування, область поширення і зміст періодичного видання. Крім того, автор намагається охарактеризувати цей тип видань із точки зору географії, партійної приналежності і частоти появи. З великої групи найменувань, які відповідають цим критеріям, були обрані і докладніше описані довговічні видання, а також видання, що рідко трапляються на видавничій карті Другої Речі Посполитої. An attempt to describe provincial general-information publishing companies press, being published to say the least twice a week in years of the Second Republic, functioning is a purpose of the article on the publishing-press market of the minimum twenty years. Altogether these at least 28 titles were. The author described features being characteristic of a provincial press, amongst which they were most important in the article: the place of issue and editings, the area of the distribution determined by the territorial reach and the plot of the magazine. Moreover the author made an attempt to characterize that kind of letters in terms of publishing geography, the party membership and the frequency at appearing. From the largest group of letters meeting exchanged criteria they chose and more widely long-lived, rare writings were described on the publishing-press map in the Second Republic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12128
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lewandowski A.pdf240,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.