Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12100
Назва: Взаємодія мистецтв як ефективний засіб музичної освіти
Інші назви: Cooperation of arts as effective means of musical education
Автори: Алексінцева, Тетяна
Aleksintseva, Tetiana
Бібліографічний опис: Алексінцева Т. Взаємодія мистецтв як ефективний засіб музичної освіти / Т. Алексінцева // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 2(3). - С. 11-14
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 23-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: естетичне виховання
музична педагогіка
інтеграція мистецтв
aesthetics education
musical pedagogics
integration of arts
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання доцільності взаємодії мистецтв у музичній педагогіці. Здійснено ретроспективний аналіз історичних етапів використання мистецтва в навчанні та вихованні. Наведено приклади взаємодії мистецтв в українській музичній педагогіці. Здійснено огляд вітчизняних та російських педагогічних концепцій художньої освіти, базованих на синтезі мистецтв. Охарактеризовано поняття синестезії та обґрунтовано її місце в музичній педагогіці. Зроблено висновок про перспективи подальшого використання результатів даного дослідження для створення моделі творчого навчання для початкових мистецьких навчальних закладів музичного напряму.The question of expediency of co-operation of arts in musical pedagogics is reflected in the article. The historical stages of the use of art in studies and education are briefly described. Examples of co-operation of arts in Ukrainian musical pedagogics are given. The review of Ukrainian and Russian pedagogical conceptions of artistic education, that apply the synthesis of art, is carried out. The concept of synesthesia is described and its place in musical pedagogics is justified. The prospects of the further use of the results of this research for making the model of creative studies for primary artistic educational establishments of musical direction are summed up in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12100
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2016, № 2(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
алексін.pdf363,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.