Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11601
Назва: Сучасні технології, програми, підходи до корекції та профілактики порушень постави студентів у процесі фізичного виховання
Інші назви: Modern Technologies, Programs, and Approaches for Correction and Pre¬vention of Violations of Posture in Students Through Physical Education
Автори: Лопацький, Сергій Васильович
Вінтоняк, Олег Васильович
Lopatskiy, Sergey
Vintonyak, Oleg
Бібліографічний опис: Лопацький С. Сучасні технології, програми, підходи до корекції та профілактики порушень постави студентів у процесі фізичного виховання / Сергій Лопацький, Олег Вінтоняк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – С. 32-36.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 9-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фізичне виховання
студенти
стан
постава
корекція
профілактика
physical education
students
condition
posture
correction
prevention
Короткий огляд (реферат): В останнє десятиліття в Україні простежено зниження рівня здоров’я студентської молоді, що обумовлено об’єктивними та суб’єктивними причинами: умови освітньої діяльності; низьким соціально-економічним рівнем життя більшої частини студентів; дефіцитом рухової активності. Звідси – збільшення кількості студентів із порушеннями біогеометричного профілю постави. Збільшення кількості студентів із функціональними порушеннями опорно-рухового апарату створює проблемну ситуацію, оскільки ці порушення рано чи пізно неодмінно обертаються зниженням функціональних можливостей організму населення в цілому й окремих індивідуумів зокрема. Аналіз доступних даних спеціальної науково-методичної літератури свідчить про великий науковий пласт знань, що стосуються проблем корекції порушень постави студентської молоді в процесі фізичного виховання. Усі вони зробили істотний внесок у розвиток підходів, пов’язаних із корекційними заходами при функціональних порушеннях опорно-рухового апарату студентів у процесі фізичного виховання. Узагальнюючи погляди вчених, можна констатувати той факт, що проблема корекції порушень постави в студентів розглядалася багатьма фахівцями, однак питання корекції її порушень з урахуванням стану біогеометричного профілю, на нашу думку, ще не отримало достатньо поглибленої наукової розробки, що обумовлює актуальність подальших досліджень. In the past decade, a decline in the level of health of students is observed in Ukraine due to a number of objective and subjective factors: the conditions of educational activity; a low socio-economic level of most of the students’ lives; deficit of physical activity. Hence the increase in the number of students with the violations of biogeometric рrofile of the posture. Increasing number of students with functional disorders of the musculoskeletal system creates a problematic situation, because these violations will certainly sooner or later turn into decreased functional capacity of the population as a whole and individuals in particular. Analysis of the available data of the special scientific and methodological literature has revealed the bulk of scientific knowledge concerning the problems of posture correction of students through physical education. They all made a significant contribution to the development of approaches related to the corrective measures for functional disorders of the locomotor apparatus of students in the process of physical education. Summarizing the views of scientists it is possible to establish the fact that the problem of correction of posture violations in students have been examined by many experts, however, the issue of correction of its violations with account of the condition of biogeometric profile, in our opinion, has not yet received enough scientific development, and this determines the relevance of further research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11601
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sergey Lopatskiy.pdfОсновна стаття446,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.