Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернета, Світлана-
dc.contributor.authorCherneta, S.-
dc.date.accessioned2017-01-30T09:18:50Z-
dc.date.available2017-01-30T09:18:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧернета Світлана. Сутнісні характеристики формування готовності майбутнього фахівця до професійного самовдосконалення / С. Чернета // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки: серія Педагогічні науки. – 2016. - № 2 (304). – с. 127-132-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11485-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано теоретико-методологічні основи професійного самовдосконалення майбутнього фахівця.Визначено напрями, види, сутнісні ознаки професійного самовдосконалення майбутнього фахівця, а також педагогічні умови його ефективного формування. Тhe article analyzes the theoretical and methodological foundations of professional self-improvement of future specialist . Defined directions,types, main features of professional self-improvement of future specialist and also pedagogical conditions for its effective formation.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UK
dc.subjectself-improvementuk_UK
dc.subjectпрофесійне самовдосконалення-
dc.subjectсамоосвіта-
dc.subjectпедагог-
dc.subjectмайбутній фахівець-
dc.subjectнавчально-виховний процес-
dc.subjectстудент-
dc.subjectпедагогічні умови-
dc.subjectнапрями-
dc.subjectprofessional self-improvement-
dc.subjectself-parenting-
dc.subjectself-education-
dc.subjectteacher-
dc.subjectfuture specialist-
dc.subjectteaching and educational process-
dc.subjectstudent-
dc.subjectpedagogical conditions-
dc.subjectdirections-
dc.subjectсамовиховання-
dc.titleСутнісні характеристики формування готовності майбутнього фахівця до професійного cамовдосконаленняuk_UK
dc.title.alternativeThe main characteristics of formation of readiness for the future expert to professional self-improvementuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf268,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.