Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖванія, Людмила Вікторівна-
dc.contributor.authorZhvaniia, Liudmyla V.-
dc.date.accessioned2016-06-29T14:25:19Z-
dc.date.available2016-06-29T14:25:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖванія Л. В. Категоріальні парадигми людського буття: візія Тараса Шевченка і Лесі Українки : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Жванія Людмила Вікторівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2013. - 19 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9889-
dc.description.abstractДисертація є першою спробою комплексного порівняльно-типологічного дослідження та нового прочитання поетичної творчості Тараса Шевченка і Лесі Українки крізь призму категоріальних понять свободи, свободи волі, простору і часу, а також етичних понять добра і зла, життя і смерті. Дослідження полягає у виявленні особливостей нової якості цих детермінант у творчості означених митців та з’ясуванні особливостей аксіологічних чинників у домінуючій системі образів у Тараса Шевченка і Лесі Українки. У дисертації здійснюється зіставний аналіз потрактування окремих образно-тематичних чинників (колообіг життя, танатос тощо) у творчості Тараса Шевченка і Лесі Українки. Досліджується характер системних співпадінь і відмінностей у потрактуванні образу України, а також характер еволюції ціннісних понять відповідно означеної теми у Тараса Шевченка і Лесі Українки. У роботі з’ясовуються парадигматичні якості окремих естетичних понять у поезії Тараса Шевченка і Лесі Українки, зокрема, характер відмінностей, наявний у трактуванні парадигми героїв поетичної творчості митців. Охарактеризовано особливості трактування категоріальних понять час і простір у творчості Тараса Шевченка і Лесі Українки.uk_UK
dc.description.abstractThe dissertation is the first attempt of comprehensive comparativelytypological research and new reading of Taras Shevchenko and Lesya Ukrainka poetry through the prism of categorical concepts of freedom, free will, time and space, and ethical concepts of good and evil, life and death. The main goal of research is to identify the features of the new quality of these determinants in the creation of the aforementioned artists and clarifying axiological factors features in the Taras Shevchenko and Lesya Ukrainka dominant images system. The dissertation shows us the comparative analysis of individual interpretation of figurative and thematic factors (cycle of life, death, etc.) in the works of Taras Shevchenko and Lesya Ukrainka. We investigate the nature of the system matches and differences in the interpretation of Ukraine images and the nature of value concepts evolution by the designated topics in Taras Shevchenko and Lesya Ukrainka works. The dissertation researches paradigmatic aesthetic concepts in the poetry of Taras Shevchenko and Lesya Ukrainka, in particular, the nature of the differences existing in the treatment heroes poetry paradigm of artists. The features of the interpretation of categorical concepts of time and space are characterized in the Taras Shevchenko and Lesya Ukrainka works.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКиївський національний університет імені Т.Г. Шевченкаuk_UK
dc.subjectcategoriesuk_UK
dc.subjectfreedomuk_UK
dc.subjecttruthuk_UK
dc.subjecttimeuk_UK
dc.subjectspaceuk_UK
dc.subjectgooduk_UK
dc.subjecteviluk_UK
dc.subjecthomelanduk_UK
dc.subjectTaras Shevchenkouk_UK
dc.subjectLesya Ukrainkauk_UK
dc.titleКатегоріальні парадигми людського буття: візія Тараса Шевченка і Лесі Українкиuk_UK
dc.title.alternativeCategorical dimensions of human existence: vision Shevchenko and Lesya Ukrainianuk_UK
dc.typeDissertation Abstractuk_UK
dc.identifier.udc821.161.09-
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref.pdfОсновна стаття408,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.