Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелюк, Олена Василівна-
dc.contributor.authorKosheliuk, Olena V.-
dc.date.accessioned2016-06-29T10:34:08Z-
dc.date.available2016-06-29T10:34:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКошелюк О. В. Психологія мас : навчально-методичні матеріали з курсу / О. В. Кошелюк ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Інститут філології та журналістики, Кафедра соціальних комунікацій. – Луцьк, 2016. – 34 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9871-
dc.description.abstractРозглянуто засадничі ідеї інформаційно-комунікаційних масових процесів, що опираються на психологію мас. Пропонуються теоретичні блоки, об’єднані у два змістових модулі, в першому з яких розглядається теорія мас та масової поведінки, у другому – масові психоінформаційні процеси та явища. Подано систему вправ для практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів та рекомендації щодо їх виконання. Для студентів магістратури спеціальностей «Журналістика», «Медіакомунікації».uk_UK
dc.description.abstractConsidered fundamental ideas of mass information and communication processes which are based on the psychology of the masses. Proposed theoretical blocks combined in two modules of content , the first of which is considered the theory of mass and mass behavior in the second - massive psyhoinformatsiyni processes and phenomena . Posted system of exercises for practical lessons , assignments for independent work and recommendations for their implementation. Students of Master specialties of "Journalism", "Mediacommunications".-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмасова комунікаціяuk_UK
dc.subjectмаси-
dc.subjectмасова інформація-
dc.subjectінформаційні технології-
dc.subjectпсихологічні фактори інформаційного маніпулювання-
dc.subjectмедіавпливи-
dc.subjectmass communication-
dc.subjectmass-
dc.subjectmass information-
dc.subjectinformation technology-
dc.subjectmedia influences-
dc.titleПсихологія мас : навчально-методичні матеріали з курсуuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosheliuk_Psychology of Masses method 2016.pdf399,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.