Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9834
Назва: Міжмовна інтерференція та шляхи її подолання при вивченні другої іноземної мови
Інші назви: Cross Language Interference and ways of their OIvercoming while Studing the Second language
Автори: Семенюк, Лариса Йосипівна
Semeniuk, Larysa Y.
Бібліографічний опис: Семенюк Л. Й. Міжмовна інтерференція та шляхи її подолання при вивченні другої іноземної мови / Л. Й. Семенюк // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць / укладачі : І. В. Ковальчук, Л. М. Коцюк, С. В. Новоселецька. – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015. – Вип. 55. - С. 233-235.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 23-чер-2016
Видавництво: Національний університет “Острозька академія”
Теми: міжкультурна комунікація
міжмовна інтерференція
трансференція
соціокультурна інтерференція
мовні універсалії
контрастивний підхід
лінгвістична компетенція
intercultural communication
interlingual interference
transference
socio-cultural interference
lingual universals
contrastive approach
linguistic competence
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано вплив міжмовної інтерференції на ефективність оволодіння студентами другою іноземною мовою (німецькою після англійської) та окреслено шляхи подолання цього негативного впливу.
The article is devoted to the investigation of interlingual interference, and namely, its impact on the effectiveness of students’ mastering German as the second foreign language after learning English as the first foreign language. Typical mistakes caused by different types of interference such as: phonetical, grammatical, lexical, socio-cultural and others, due to overlapping the new language skills which are being formed (the German language) the existing ones (native language and English) have been considered. The ways of eliminating the negative influence of lingual and cultural interference and creating conditions for positive transference in the process of teaching German as the second foreign language have been outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9834
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85.pdf328,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.