Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9778
Назва: Імітаційні ігрові методи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів – майбутніх педагогів
Автори: Сергеєва, Валентина Федорівна
Serheieva, Valentyna F.
Бібліографічний опис: Сергеєва В.Ф. Імітаційні ігрові методи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів – майбутніх педагогів / В.Ф. Сергеєва // International scientifik-praktikal congress of teachers and psychologists “The generation of scientific ideas” (the 17-18th of Februaru, 2015). - Geneva (Switzerland). - 2015. – C. 21-25.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 22-чер-2016
Теми: імітаційні ігрові методи
активізація навчально-пізнавальної діяльності
методи навчання
ділові ігри
Короткий огляд (реферат): Досягнення мети сучасної освіти пов’язане з особистим потенціалом педагога, його загальною та професійною кар’єрою, компетентністю, без чого розв’язання наявних проблем виховання і навчання підростаючого покоління відповідно до нових вимог часу - неможливо. Імітаційні ігрові методи навчання передбачають поглиблення знань студентів, формування вмінь педагогічного аналізу та узагальнення передового педагогічного досвіду, розвиток власного неординарного мислення, викликають інтерес до майбутньої педагогічної професії, формують конструктивні, організаторські, комунікативні і гностичні вміння майбутніх педагогів, спонукають студентів до творчої дії та самовдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9778
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2015 Швейцарія.pdf95,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.