Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9685
Назва: Ukraine's higher education and the bologna process
Інші назви: Система вищої освіти в Україні і Болонський процес
Автори: Najam, Abbas
Наджі, Аббас
Бібліографічний опис: Najam Abbas. Ukraine's higher education and the bologna process / Najam Abbas // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С.3-8
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 17-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: higher education
вища освіта
quality of education
competitiveness
sustainability
management model
collaboration
strategic objective
labour productivity
якість освіти
економічна ефективність
конкурентоздатність
стійкий розвиток
модель адміністративного управління
співробітництво
стратегічна мета
продуктивність праці
economic effectiveness
Короткий огляд (реферат): The article deals with the present condition of Ukraine‟s higher education system. Ukraine‟s higher education system has a significant potential for more productively utilising the possibility of utilising its strong educational foundations so that its universities can compete with universities elsewhere. Ukraine has great possibilities for increasing its competitiveness and meeting the essential prerequisites to develop universities which are globally competitive.В статті розглядається сучасний стан системи вищої освіти в Україні. Система вищої освіти України має значні ресурси для більш ефективного використання можливостей свого освітнього потенціалу. Українські університети можуть конкурувати з університетами інших країн. Україна має великі можливості для підвищення своєї конкурентоздатності і умови для розвитку університетів, які будуть конкурентоздатними на світовому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9685
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 (6).PDF295,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.