Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9560
Title: Формування системи задоволення споживачів у послугах вищих навчальних закладів
Other Titles: The Formation of the System of gratification of the demands of Higher Educational Services
Authors: Букало, Надія Артемівна
Bukalo, Nadiia. А.
Bibliographic description (Ukraine): Букало Н. А. Формування системи задоволення потреб споживачів у послугах вищих навчальних закладів: автореферат дис...канд.екон.наук: 08.00.04-економіка та управління підприємствами (економіка торгівлі та послуг) / Н. А. Букало ; Львівська комерційна академії. — Львів : УКООПСПІЛКА ЛКА, 2010. — 20с.
Issue Date: 2010
Date of entry: 13-Jun-2016
Publisher: Львівська комерційна академія Укоопспілки
Keywords: послуги освіти
споживачі
вищі навчальні заклади
потреби у послугах вищої освіти
управління вищими навчальними закладами
requirements in educational services
process of meeting the requirements in educational services
forming educational services consumers’ images
Abstract: У дисертації розроблено теоретичні, методологічні та прикладні засади задоволення потреб споживачів в освітніх послугах вищими навчальними закладами. Сформовано трактування категорії “потреби у послугах вищої освіти”. Розроблено принципи, визначено концептуальні положення та змодельовано процес задоволення потреб споживачів освітніх послуг. Обґрунтована класифікація чинників, що впливають на процес задоволення потреб. Удосконалено методику аналізу товарної політики вищих навчальних закладів щодо реалізації освітніх послуг та аналізу виконуваних ними управлінських дій у напрямі задоволення потреб споживачів. Здійснено прогнозування та визначено величину потреб споживачів освітніх послуг. Сформовано стійкі образи споживачів освітніх послуг за критерієм їх споживацької поведінки. Розроблено та запропоновано до використання вищими навчальними закладами управлінські заходи диференційованого цілеспрямованого впливу на процес задоволення потреб споживачів освітніх послуг. Розроблено основні положення управління процесом задоволення потреб споживачів у послугах ВНЗ на основі застосування диференційованих цілеспрямованих управлінських дій щодо кожного із етапів змодельованого процесу задоволення цих потреб та виокремлених кластерів споживачів.
The dissertation deals with and develops theoretical, methodological and applied principles of meeting consumers’ educational services demands by higher educational establishments. Principles and conceptions of meeting consumers’ educational services requirements by higher educational establishments along with its modeling processes have been denoted. Classification of factors, influencing upon the process of meeting above mentioned demands, has been substantiated. The methods of higher educational establishments’ commodity policy analysis as to educational services along with the analysis of the managerial actions realization relating to the meeting of consumers’ requirements, accomplished by them, have also been improved. Predictions of the consumers’ educational services requirements amount have been figured out. In accordance with the criteria of behavior, educational services consumers’ steady images have been formed. Administrative measures of the differentiated purposeful influence upon the process of meeting consumers’ needs in educational services have been developed and offered for higher educational establishments’ utilization.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9560
Content type: Dissertation Abstract
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref.pdf481,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.