Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9560
Назва: Формування системи задоволення споживачів у послугах вищих навчальних закладів
Інші назви: The Formation of the System of gratification of the demands of Higher Educational Services
Автори: Букало, Надія Артемівна
Bukalo, Nadiia. А.
Бібліографічний опис: Букало Н. А. Формування системи задоволення потреб споживачів у послугах вищих навчальних закладів: автореферат дис...канд.екон.наук: 08.00.04-економіка та управління підприємствами (економіка торгівлі та послуг) / Н. А. Букало ; Львівська комерційна академії. — Львів : УКООПСПІЛКА ЛКА, 2010. — 20с.
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 13-чер-2016
Видавництво: Львівська комерційна академія Укоопспілки
Теми: послуги освіти
споживачі
вищі навчальні заклади
потреби у послугах вищої освіти
управління вищими навчальними закладами
requirements in educational services
process of meeting the requirements in educational services
forming educational services consumers’ images
Короткий огляд (реферат): У дисертації розроблено теоретичні, методологічні та прикладні засади задоволення потреб споживачів в освітніх послугах вищими навчальними закладами. Сформовано трактування категорії “потреби у послугах вищої освіти”. Розроблено принципи, визначено концептуальні положення та змодельовано процес задоволення потреб споживачів освітніх послуг. Обґрунтована класифікація чинників, що впливають на процес задоволення потреб. Удосконалено методику аналізу товарної політики вищих навчальних закладів щодо реалізації освітніх послуг та аналізу виконуваних ними управлінських дій у напрямі задоволення потреб споживачів. Здійснено прогнозування та визначено величину потреб споживачів освітніх послуг. Сформовано стійкі образи споживачів освітніх послуг за критерієм їх споживацької поведінки. Розроблено та запропоновано до використання вищими навчальними закладами управлінські заходи диференційованого цілеспрямованого впливу на процес задоволення потреб споживачів освітніх послуг. Розроблено основні положення управління процесом задоволення потреб споживачів у послугах ВНЗ на основі застосування диференційованих цілеспрямованих управлінських дій щодо кожного із етапів змодельованого процесу задоволення цих потреб та виокремлених кластерів споживачів.
The dissertation deals with and develops theoretical, methodological and applied principles of meeting consumers’ educational services demands by higher educational establishments. Principles and conceptions of meeting consumers’ educational services requirements by higher educational establishments along with its modeling processes have been denoted. Classification of factors, influencing upon the process of meeting above mentioned demands, has been substantiated. The methods of higher educational establishments’ commodity policy analysis as to educational services along with the analysis of the managerial actions realization relating to the meeting of consumers’ requirements, accomplished by them, have also been improved. Predictions of the consumers’ educational services requirements amount have been figured out. In accordance with the criteria of behavior, educational services consumers’ steady images have been formed. Administrative measures of the differentiated purposeful influence upon the process of meeting consumers’ needs in educational services have been developed and offered for higher educational establishments’ utilization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9560
Тип вмісту: Dissertation Abstract
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref.pdf481,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.