Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9552
Назва: Мотивація вибору партнера (на матеріалі німецьких оголошень з рубрики «знайомства»)
Автори: Пасик, Людмила Адамівна
Pasyk, L. A.
Бібліографічний опис: Пасик Л. А. Мотивація вибору партнера (на матеріалі німецьких оголошень з рубрики «знайомства») / Л. А. Пасик // Proceedings of the International Scientific and Practical Conference «The Top Actual Researches in Modern Science», Vol. IV (July 18-19, 2015, Ajman, UAE)". – Dubai : Rost Publishing, 2015. – P. 51–55.
Дата публікації: 18-лип-2015
Дата внесення: 10-чер-2016
Видавництво: Rost Publishing, Ajman, UAE
Теми: мотивація
мотив
вибір партнера
оголошення про знайомство
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття мотиву та мотивації. З’ясовано мотив та мету вибору партнера у німецьких оголошеннях та засоби їх вираження. The article deals with the notions “motive” and “motivation”. Motive and aim of the choice of partner in german announcements and the means of their expression are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9552
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pasyk_L_article.pdf428,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.