Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Александр-
dc.date.accessioned2016-05-17T20:46:37Z-
dc.date.available2016-05-17T20:46:37Z-
dc.date.issued2015-11-
dc.identifier.citationХолод А. (2015). Дистанционная работа со студентами в условиях социального и политического кризиса. East European Journal of Psycholinguistics. 2(2).34-42.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9375-
dc.description.abstractАнотація. Метою дослідження стала ідентифікація особливостей навчальної дистанційної роботи зі студентами київського вишу в умовах соціальної і політичної кризи в Україні в період від 1 до 25 грудня 2013 року. Спираючись на отримані результати, автор сформулював особливості навчальної дистанційної роботи, проведеної зі студентами київського вишу в умовах соціальної і політичної кризи в Україні. До числа ідентифікованих особливостей автор пропонує віднести кілька. Особливість 1. На умови подачі та виконання дистанційних індивідуальних завдань серйозний вплив мали події, пов’язані з мирним протестом українців у Києві на Євромайдані. Особливість 2. У зв’язку з неоднозначним ставленням студентів до подій на Євромайдані індивідуальні завдання мали варіативний характер. Автор враховував негативне і позитивне ставлення студентів за допомогою модерації (пом’якшення) формулювань тем, обсягу і часу виконання завдання. Особливість 3. Оцінювання якості виконаних завдань здійснювали за критеріями, описаними вище і які відповідали характеру та складності виданих завдань. Особливість 4. При коментуванні оцінки (кількості балів за системою ECTS) бралися до уваги ъхны політичні та соціальні орієнтації студентів, а також міра їх участі у подіях на Євромайдані. Особливість 5. Незважаючи на гостроту протестів і політичну заангажованість студентів, при мотивації оцінки за виконані дистанційні завдання автору доводилося чесно констатувати істотні недоліки, що мають місце в текстах і процедурах виконання завдань. Abstract. The aim of the study is to identify key features of distant study of students of a Kyiv University in the conditions of social and political crisis in Ukraine for the period from 1 to 25 December 2013. Among the identified features of the study are: i) as to the carrying out and submission of individual assignments, the Euromaidan events in Kyiv had a serious impact on the distant study; ii) due to the ambiguous students’ attitude to the events the individual assignments were multiple in nature; iii) the assessment of the quality of the submitted assignments was made according to the criteria described above being consistent with the nature and complexity of the tasks; iv) while commenting grades (according to the ECTS system) political and social orientation of students, as well as a measure of their participation in the events on Evromaydane; v) Despite the severity of the protests and political bias of students with motivation scores for remote job done, we had to admit honestly significant deficiencies that occur in the texts and procedures assignments.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherLesya Ukrainka Eastern European National Universityuk_UK
dc.subjectсоціальний протест, політичний протест, дистанційне навчання, студенти, навчальні завданняuk_UK
dc.subjectsocial protest, political protest, distance learning, students learning assignmentuk_UK
dc.titleДистанционная работа со студентами в условиях социального и политического кризисаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2015, Volume 2, Number 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
eejpl_journal_2_2_2015_kholod.pdf280,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.