Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/934
Назва: Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ
Інші назви: Psychological Features of Professional Self-Realization of Teachers of Preschool Educational Establishments
Автори: Крижановська, Зореслава Юрієвна
Kryzhanovska, Z.Yu.
Бібліографічний опис: Крижановська З. Ю. Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ / З. Ю. Крижановська // Психологічні перспективи. - 2011. - Вип. 18. - С. 141-150. - Бібліогр.: с. 149-150.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 22-тра-2013
Видавництво: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки
Теми: самоактуалізація
професійна самореалізація
педагогічна діяльність,
педагог
self-actualization
self-realization
teaching activities
teacher
Короткий огляд (реферат): У публікації розглянуто феномен професійної самореалізації, виокремлено основні характеристики цього процесу в працях вітчизняних та західних науковців-психологів. Емпірично з’ясовано специфіку професійної самореалі-зації в педагогів дошкільних освітніх установ із різним стажем роботи. This publication deals with the phenomenon of self-realization, specifically mentioned the main characteristics of this process in the works of local and western scientists, psychologists. Empirically found specific self-realization in pre-school teachers of educational institutions with different work experience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/934
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryzhano.pdf345,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.