Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9247
Title: Концептуальні засади побудови моделі активності суб’єктів педагогічної взаємодії
Other Titles: Conceptual foundations of building of teacher's cooperation subject activity model
Authors: Коць, Михайло Онисимович
Kots, Mykhailo O.
Bibliographic description (Ukraine): Коць М. О. Концептуальні засади побудови моделі активності суб’єктів педагогічної взаємодії / М. О. Коць // Вісник Одеського національного університету. Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 22(2). - С. 167-174.
Issue Date: 2013
Date of entry: 6-Apr-2016
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечнікова
Keywords: активність
суб’єкт
педагогічна взаємодія
освітній процес
activity
subject
teacher interaction
educational process
Abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз та представлено модель активності суб'єктів педагогічної взаємодії – викладача ВНЗ і студента – майбутнього педагога.
The article presents the theoretical analysis and reproduces the teacher’s cooperation subjects activity model in the "teacher-student-future educator" system.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9247
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vonu_psi_2013_18_22(2)__23.pdf289,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.