Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9247
Назва: Концептуальні засади побудови моделі активності суб’єктів педагогічної взаємодії
Інші назви: Conceptual foundations of building of teacher's cooperation subject activity model
Автори: Коць, Михайло Онисимович
Kots, Mykhailo O.
Бібліографічний опис: Коць М. О. Концептуальні засади побудови моделі активності суб’єктів педагогічної взаємодії / М. О. Коць // Вісник Одеського національного університету. Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 22(2). - С. 167-174.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 6-кві-2016
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечнікова
Теми: активність
суб’єкт
педагогічна взаємодія
освітній процес
activity
subject
teacher interaction
educational process
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз та представлено модель активності суб'єктів педагогічної взаємодії – викладача ВНЗ і студента – майбутнього педагога.
The article presents the theoretical analysis and reproduces the teacher’s cooperation subjects activity model in the "teacher-student-future educator" system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9247
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vonu_psi_2013_18_22(2)__23.pdf289,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.