Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9032
Назва: Актуальні проблеми соціальної практики у загальнонаціональних друкованих виданнях: класифікаційний аспект
Інші назви: Issues of the day of social practice are in national printing editions: classification aspect
Автори: Сащук, Тетяна І.
Sashchuk, T. I.
Бібліографічний опис: Сащук Т.І. Актуальні проблеми соціальної практики у загальнонаціональних друкованих виданнях: класифікаційний аспект /Т.І.Сащук //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2014. - № 5 - 6 (5). - С. 26 - 31.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 16-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: соціальна проблематика
social problems
друковані ЗМІ
printing mass-media
класифікація проблематики
classification of problems
контент видання
kontent edition
рубрика
heading
аудиторія
audience
Короткий огляд (реферат): З’ясовано питання типології проблем соціальної практики у загальнонаціональних друкованих виданнях. Проаналізовано наукові підходи до визначення понять «соціальна проблема», «соціальна проблематика», «соціальна журналістика». Визначено умови та критерії кваліфікації актуальної соціальної проблематики. Акцентовано увагу на тому, як саме медіа презентують соціальну проблематику. Доведено, що будь-яка проблема актуалізується, підноситься до рівня соціальної тоді, коли до неї привертається увага мас-медіа. Наголошено на тому, що повнота подачі інформації про суспільство, якість соціального аналізу – це умови існування соціальної журналістики, яка також передбачає участь громадян в інформаційному обміні. The question of typology of problems of social practice is found out in national printing editions. The scientific going is analysed near determination of concepts «social problem», «social problematika», «social journalism». Certainly terms and criteria of qualification of actual social problems. Attention is accented on that, how exactly medias present social problematiku. It is well-proven that any problem aktualization, overpeers to the level of social then, when to it attention of mass-media is brought over. It is marked that plenitude of serve of information is about society, quality of social analysis is terms of existence of social journalism which also foresees participating of citizens in an informative exchange.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9032
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sashchuk_T.PDF163,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.