Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8960
Назва: Розважальний компонент інформаційно-аналітичного журналу «Корреспондент»: карикатури
Інші назви: Cartoons as a part of the entertainment component of the ukranian weekly journal «Correspondent»
Автори: Михайлюта, Ольга А.
Mykhailuta, O. А.
Бібліографічний опис: Михайлюта О.А. Розважальний компонент інформаційно-аналітичного журналу «Корреспондент»: карикатури /О.А.Михайлюта //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 102 - 106.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 15-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: карикатура
caricature
інформаційно-аналітичний журнал
information and analytical magazine
розважальний компонент
an entertainment component
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються сатиричні карикатури, вміщені в українському інформаційно-аналітичному журналі «Корреспондент». Жанр сатиричної публіцистики – карикатура – у сучасній науці про соціальні комунікації мало вивчений, тому в статті зосереджена увага на цьому виді зображень у пресі. Карикатура займає особливе місце серед засобів привернення уваги, здійснення комунікації між редакцією, автором і аудиторію. Досліджується проблематика карикатур, визначаються її види. Автор наукової статті стверджує, що карикатура є не лише аналітичною складовою контенту журналу, а й розважальним компонентом видання, оскільки, крім аналітичної функції, карикатура виконує й розважальну функцію. Переглядаючи сатиричне зображення, читач має можливість змінити емоційний стан у позитивний бік, посміятися із кумедного образу, відволіктись. The article analyzes the satirical caricatures published in Ukrainian weekly journal «Correspondent». Genre satirical journalism -caricature - in the modern science of social communication is poorly understood, because of it the article is focuses on this kind of image in the press. Caricature occupies a special place among the means to attract attention, the implementation of communication between the editors, the author and audience. We study the problems of cartoons determined by its species. Author of the research paper argues that caricatures are not only analytical component of content of the magazine, but the entertainment component of publication, because, besides analytic function performs caricature entertainment function. Looking satirical images, the reader has the opportunity to change the emotional state in a positive way, laugh with funny image, distracted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8960
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykhailuta_O.PDF137,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.