Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудечко, Лілія В.-
dc.contributor.authorDudechko, L. V.-
dc.date.accessioned2016-03-15T10:48:28Z-
dc.date.available2016-03-15T10:48:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДудечко Л.В. Специфіка вербальної репрезентації маніпулятивних технологій у сучасному рекламному дискурсі /Л.В.Дудечко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 52 - 55.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.162.1’42:659.1.011.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8899-
dc.description.abstractУ статті розглянуто репрезентацію функції мови як засобу маніпуляції свідомістю в рекламному тексті. Проаналізовано специфіку застосування маніпулятивних стратегій і тактик, їхньої ефективності в сучасному рекламному дискурсі. Зосереджено увагу на проблемі дефініції поняття «маніпуляція», його структурі, ознаках, різновидах. З’ясовано функціонування маніпулятивних технологій на рівні вербальних і невербальних складників рекламного повідомлення. Окремо досліджено ефективність структурно-граматичних параметрів слогану як ключової фрази рекламного повідомлення. Representation of the language function as a mean of manipulation by mind in the advertising text is discerned in this paper. The spesify of application of manipulatory strategies and tactics is sifted. The attention is focused on the problem of concept "manipulation" definition, its structure, characteristics, variety. The functioning of manipulatory technologies on the level of verbal and non verbal constituents of the advertising text such as a title, text , name slug, strapline, representation, speech etc. is ascertained. The effectiveness of the structural and grammatical specialities of the strapline as a key-note phrase in the advertising text is separately examined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectманіпуляціяuk_UK
dc.subjectmanipulationuk_UK
dc.subjectманіпулятивні стратегії і тактикиuk_UK
dc.subjectmanipulatory strategies and tacticsuk_UK
dc.subjectзаголовокuk_UK
dc.subjecttitleuk_UK
dc.subjectрекламний текстuk_UK
dc.subjectadvertising textuk_UK
dc.subjectслоганuk_UK
dc.subjectstraplineuk_UK
dc.titleСпецифіка вербальної репрезентації маніпулятивних технологій у сучасному рекламному дискурсіuk_UK
dc.title.alternativeSpecificity of verbal representation manipulation technology in today's advertising discourseuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudechko_L.PDF107,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.