Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелюк, Олена В.-
dc.contributor.authorKosheliuk, O. V.-
dc.date.accessioned2016-03-15T09:04:53Z-
dc.date.available2016-03-15T09:04:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКошелюк О.В. Іміджмейкінг та психоаналіз (зауваги до творення іміджу засобами масової комунікації) /О.В.Кошелюк //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 25 - 30.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 070+159.98-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8891-
dc.description.abstractУ статті пропонується розглянути особливості творення іміджу засобами масової комунікації, з’ясувати психоаналітичне підґрунтя іміджмейкінгу. Докладний аналіз процесу іміджетворення та його складових описано крізь призму використання психоаналітичних технік, зокрема, архетипної теорії К. Ґ. Юнґа. Зближення психоаналізу та іміджмейкінгу не випадкове, а здійснюваний вплив на маси свідчить на користь ефективності психотехнологій побудови іміджу завдяки каналам масової комунікації. The article is invited to consider the image creation by modern media, clarify psychoanalytic background imagemaking. Detailed analysis of imagemaking and its components are described in the light of the use of psychoanalytic techniques, including archetypal theory of C.G. Jung and his theory of psychological types. The convergence of psychoanalysis and imagemaking is not coincidence, and the influence on the masses testifies to the effectiveness of psychotechnologies for building image through the channels of mass communication.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectіміджмейкінгuk_UK
dc.subjectimagemakinguk_UK
dc.subjectпсихоаналізuk_UK
dc.subjectpsychoanalysisuk_UK
dc.subjectнесвідомеuk_UK
dc.subjectunconsciousuk_UK
dc.subjectколективне несвідомеuk_UK
dc.subjectcollective unconsciousuk_UK
dc.subjectархетипuk_UK
dc.subjectarchetypeuk_UK
dc.subjectдуальна архетипна параuk_UK
dc.subjectarchetypal dual pairuk_UK
dc.subjectпсихологічний типuk_UK
dc.subjectpsychological typeuk_UK
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk_UK
dc.subjectmass communicationuk_UK
dc.titleІміджмейкінг та психоаналіз (зауваги до творення іміджу засобами масової комунікації)uk_UK
dc.title.alternativeImagemaking and psychoanalysis (remarks to mass media image creating)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosheliuk_O.PDF154,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.