Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосюк, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorKosiuk, O. M.-
dc.date.accessioned2013-05-21T17:21:54Z-
dc.date.available2013-05-21T17:21:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКосюк О. О. Психоаналітичний підхід до моделювання процесу масової комунікації/ О. М. Косюк // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Серия "Филология. Социальные коммуникации". - 2011. - Том 24(63). - №4, ч. 1. - С. 58-63.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 366.637-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/875-
dc.descriptionКосюк Оксана Михайлівна - канд. філол. наук, доцент кафедри видавничої справи та редагування і журналістики Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки-
dc.description.abstractУ статті розглядається можливість введення додаткового (психоаналітичного) критерію для підтвердження функціонування чотирьох універсальних моделей у царині масової комунікації. The article considers the possibility of additional (psychoanalytic) criterion introduction for four universal models functioning confirmation in mass communication. В статье рассматривается возможность введения дополнительного (психоаналитического) критерия для подтверждения функционирования четырех универсальных моделей в области массовой коммуникации.uk_UK
dc.publisherТаврический национальный университет им. В.И. Вернадскогоuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectмасиuk_UK
dc.subjectпсихоаналізuk_UK
dc.subjectтрансмісіяuk_UK
dc.subjectритуалuk_UK
dc.subjectрозголосuk_UK
dc.subjectрецепціяuk_UK
dc.subjectmodeluk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectthe massesuk_UK
dc.subjectpsycho-analysisuk_UK
dc.subjectransmissionuk_UK
dc.subjectritualuk_UK
dc.subjectpublicityuk_UK
dc.subjectreceptionuk_UK
dc.titleПсихоаналітичний підхід до моделювання процесу масової комунікаціїuk_UK
dc.title.alternativeThe psychoanalytic approach to the mass communication process modellinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
010.pdf233 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.