Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8702| Назва: | Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід |
| Інші назви: | Сonceptual principles of professionaly mobile teacher forming: acmeological approach |
| Автори: | Пріма, Раїса Миколаївна Prima, Raisa M. |
| Бібліографічний опис: | Пріма Р.М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р.М.Пріма // Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Вип. 84. – Житомир-Київ, 2015. – С.284 – 287. |
| Дата публікації: | 2015 |
| Дата внесення: | 8-бер-2016 |
| Теми: | акмеологічний підхід педагог-професіонал професійно мобільний учитель професіоналізація акмеологічні концепції acmeological approach professionaly mobile teacher professionalization acmeological conceptions |
| Короткий огляд (реферат): | Висвітлюються різні наукові позиції в руслі акмеологічного підходу як пріоритетного щодо становлення педагога-професіонала, професійно мобільного вчителя. Акцентується увага на характеристиці акмеологічних концепцій розвитку професіонала, професійного розвитку, концепції «кар’єрної зрілості». The article deals with various scientific positions in a line of acmeological approach as a priority of forming a professional teacher, professionaly mobile teacher. Attention is focused on the characteristics of acmeological conceptions of development of the professional, professional development, the concept of "career maturity". |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8702 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| professionalization.pdf | 140,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.