Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8702
Назва: Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід
Інші назви: Сonceptual principles of professionaly mobile teacher forming: acmeological approach
Автори: Пріма, Раїса Миколаївна
Prima, Raisa M.
Бібліографічний опис: Пріма Р.М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р.М.Пріма // Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Вип. 84. – Житомир-Київ, 2015. – С.284 – 287.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 8-бер-2016
Теми: акмеологічний підхід
педагог-професіонал
професійно мобільний учитель
професіоналізація
акмеологічні концепції
acmeological approach
professionaly mobile teacher
professionalization
acmeological conceptions
Короткий огляд (реферат): Висвітлюються різні наукові позиції в руслі акмеологічного підходу як пріоритетного щодо становлення педагога-професіонала, професійно мобільного вчителя. Акцентується увага на характеристиці акмеологічних концепцій розвитку професіонала, професійного розвитку, концепції «кар’єрної зрілості». The article deals with various scientific positions in a line of acmeological approach as a priority of forming a professional teacher, professionaly mobile teacher. Attention is focused on the characteristics of acmeological conceptions of development of the professional, professional development, the concept of "career maturity".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8702
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
professionalization.pdf140,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.