Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8689
Назва: Рекламний текст у релігійній сфері
Інші назви: Publicity Text is in a Religious Sphere
Автори: Булик, Юрій В.
Bulyk, Y. V.
Бібліографічний опис: Булик Ю.В. Рекламний текст у релігійній сфері /Ю.В.Булик //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 97 - 101.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 7-бер-2016
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: соціальна реклама
social advertising
релігійний рекламний текст
religious publicity text
об’єкт пропозиції
object of suggestion
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено опису релігійного (культового) рекламного тексту. Виокремлено та описано загальні характеристики вербального компонента цього виду соціальної реклами, визначено особливості його структури та змісту, вербальні засоби передачі аксіологічних характеристик об’єкта пропозиції. The article is devoted description of religious (cult) publicity text. Selected and described general descriptions of verbal component of this type of the social advertising, the features of his structure and maintenance, verbal facilities of transmission of axiological descriptions of object of suggestion, are certain.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8689
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 1 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bulyk_Y.PDF239,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.