Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorMelnyk, Iryna M.-
dc.date.accessioned2016-03-07T18:17:52Z-
dc.date.available2016-03-07T18:17:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМельник І. М. Професійне становлення майбутнього педагога: змістова сутність / І. М. Мельник // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 43. - С. 218-223uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8687-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні аспекти професійного становлення майбутнього педагога початкової ланки освіти. Розкрито суть поняття «професійне становлення» у взаємозв’язку з такими, як: готовність до професійного розвитку, до професійної діяльності, професійна готовність. Акцентується увага на тому, що професійне становлення – безперервний шлях формування особистості. Водночас автор підкреслює правомірність висновків науковців щодо тривалого, динамічного, багаторівневого, системного і неперервного процесу професійного становлення педагога. Особлива увага приділена змістовій характеристиці поняття «професійне становлення», до якої автор включає дві складові: теоретичну й прикладну. Важливим є розгляд сутності досліджуваного поняття з позицій особистісно-професійного та діяльнісного підходів. Виділено низку чинників впливу на професійне становлення фахівців, а саме:бачення й усвідомлення студентом моделі майбутньої професійної діяльності, наявність позитивної мотивації до професійної підготовки, адекватна самооцінка студентом своїх особистісних ресурсів, якостей та професійних можливостей, постійне прагнення до самоосвітньої діяльності, самовираження, самореалізації, самоутвердження, професійне спілкування під час занять, на практиці; адекватне освітньо-виховне та соціокультурне середовище, де студент проявляє себе. На основі грунтовного наукового аналізу ключових понять досліджуваної проблеми автором визначено професійне становлення майбутнього вчителя як системне інтегральне утворення у єдності функціонального стану і особистісно-професійних якостей педагога. Акцентовано. що функціональний стан детермінується цілеспрямованим процесом організованої та керованої освітньо-виховної діяльності у ВНЗ, спрямованої на успішне формування професійно-особистісних якостей майбутнього вчителя початкових класів, що дозволяють йому ефективно працювати. У статті зазначено, що пррофесійне становлення вчителя початкової школи має свої особливості, пов’язані передусім з віковими особливостями учнів, змістом освіти та специфікою професійних функцій. The article throws light upon theoretical aspects of a future primary school teacher. It also gives explanation of the conception “professional statement” in its correlation with other ones: readiness for professional development, professional activity and professional perfection. Attention is accented on the problem, that professional becoming is a continuous way of formation a person.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UK
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UK
dc.subjectготовність до професійного розвиткуuk_UK
dc.subjectмайбутній педагог початкової школиuk_UK
dc.subjectprofessional statementuk_UK
dc.subjectreadiness for professional developmentuk_UK
dc.subjectfuture primary school teacheruk_UK
dc.titleПрофесійне становлення майбутнього педагога: змістова сутністьuk_UK
dc.title.alternativeProfessional statement of a future teacher: vital substance.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
professional_statement.pdf157,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.