Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8623
Назва: Прес-реліз 2.0 як інструмент створення контенту соціальних медіа
Інші назви: Press Release 2.0 or media content for the new social media
Автори: Яценко, Марина С.
Yatsenko, M. S.
Вежель, Ліна М.
Vezhel, L. M.
Бібліографічний опис: Яценко М.С., Вежель Л.М. Прес-реліз 2.0 як інструмент створення контенту соціальних медіа /М.С.Яценко, Л.М.Вежель //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 53 - 56.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 3-бер-2016
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: прес-реліз 2.0
Press Release 2.0
new media реліз
new media release
Інтернет
Internet
соціальні мережі
social networks
блоги
blogs
Короткий огляд (реферат): У статті описується поняття прес-релізу 2.0 або new media реліз та розглядаються сучасні вимоги до контенту, який має використовуватися у таких текстах. This article describes the concept of a press release 2.0 or new media release and modern requirements for the content that must be used in such texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8623
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 1 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yatsenko_M., Vezhel_L.PDF105,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.