Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8620
Назва: Медіа як чинник національно-ідентифікаційних процесів в сучасному українському суспільстві
Інші назви: Media as a factor of national identification processes in the Ukrainian society
Автори: Шайда, Наталія К.
Shayda, N. K.
Бібліографічний опис: Шайда Н.К. Медіа як чинник національно-ідентифікаційних процесів в сучасному українському суспільстві /Н.К.Шайда //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 44 - 49.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 2-бер-2016
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: медіапростір
media space
національна ідентичність
national identity
дискурс
discourse
аудиторія
audience
радіоканал
radio channel
Короткий огляд (реферат): З’ясовано місце та роль медіа у процесі формування національної ідентичності українців та складність розширення комунікативної сфери української мови. The place and role of media in shaping Ukrainian national identity and the complexity of the expansion of communicative spheres of Ukrainian language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8620
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 1 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shaida_N.PDF172,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.