Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 30 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article20122-бер-2016Зовнішня реклама: види та прийоми, що забезпечують її ефективністьРижко, Ірина В.; Ryzhko, I. V.; Хлопук, Тетяна Ю.; Hlopuk, T. Yu.; Рожило, Марія А.; Rozhylo, M. A.
Article20123-бер-2016Прес-реліз 2.0 як інструмент створення контенту соціальних медіаЯценко, Марина С.; Yatsenko, M. S.; Вежель, Ліна М.; Vezhel, L. M.
Article20123-бер-2016Парадокси видавничої культури “книг художника”Листвак, Галина Б.; Lystvak, Н. В.
Article20122-бер-2016Сучасний стан етичних принципів соціальної реклами в УкраїніОрлова, Марія А.; Orlova, M. A.; Вежель, Ліна М.; Vezhel, L. M.
Article20122-бер-2016Професіоналізація політичної комунікації в УкраїніСищук, Олексій А.; Syshchuk, О. А.
Article20122-бер-2016Медіа як чинник національно-ідентифікаційних процесів в сучасному українському суспільствіШайда, Наталія К.; Shayda, N. K.
Article20123-бер-2016Фаховий часопис як тип видання у сучасних засобах масової інформаціїДмитрів, Лідія Й.; Dmytriv, L. J.
Article20122-бер-2016Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламіКошелюк, Олена Василівна; Kosheliuk, Olena V.
Article20122-бер-2016Теорії медіа-освітиОнкович, Ганна В.; Onkovіch, G. V.
Article20122-бер-2016Періодика польського модернізму: типологія та хронологія розвиткуКравченко, Світлана Іванівна; Kravchenko, Svitlana I.