Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 169 (час пошуку: 0.022 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201519-лип-2016Підходи до оцінки комунікативної ефективності інформаційно-комунікаційної діяльності українців у діаспорі: теоретико-методологічний аспектКовпак, Вікторія А.; Kovpak, V.A.
Article201519-лип-2016Конструктивні елементи дизайну (на прикладі журнальної періодики)Канагеєва, Ірина О.; Kanaheieva, І. О.
Article201519-лип-2016Порівняльний аналіз і характеристика друкованого та електронного виданьМаксимчук, Володимир; Maksymchuk, V.
Article201519-лип-2016Чутки як канал неформальної комунікації: проблема дослідження та класифікаціїБелькова, Світлана В.; Belkova, S. V.
Article201519-лип-2016Рекламний образ як ефективна форма масової комунікаціїЗаєць, Ольга; Zaiets, O.
Article201519-лип-2016Принципи і закони творення державного іміджу у ЗМІЧекалюк, Вероніка; Chekalyk, V.
Article201519-лип-2016Художньо-технічні особливості дитячих періодичних видань (на прикладі газети «Казковий вечір»)Корецька, Анастасія; Koretska, А.
Article20123-бер-2016Контент аналітичного видання: тенденції впливу на соціум (на прикладі журналу “Український тиждень”)Сащук, Тетяна І.; Sashchuk, T. I.
Article201519-лип-2016Аналіз концепції періодичного видання (на прикладі інтернет-журналу)Шершень, Ольга; Shershen, О.
Article201519-лип-2016Специфіка роботи радіожурналіста: виклики сьогоденняГаврилюк, Олександр; Havryluk, О.