Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8432
Title: Прецедентні феномени у рекламному дискурсі (на матеріалі банерної реклами)
Other Titles: Precedented Phenomena in Advertising Discourse
Authors: Крутько, Т. В.
Krutko, T. V.
Bibliographic description (Ukraine): Крутько Т. В. Прецедентні феномени у рекламному дискурсі (на матеріалі банерної реклами) / Т. В. Крутько // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 6. – С. 104–107.
Issue Date: 2012
Date of entry: 24-Feb-2016
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: прецедентні феномени
precedented phenomena
рекламний дискурс
advertising discourse
банерна реклама
banner ads
Abstract: Статтю присвячено аналізу прецедентних феноменів в англо-, російсько-, україномовних рекламних текстах банерів. Досліджено різноманітні види прецедентних феноменів (імена, висловлення, ситуації), вико¬ристовують у рекламних текстах; визначено їхні функції. The article is devoted to the analysis of precedented phenomena in English, Russian and Ukrainian banner ads. Various kinds of precedented phenomena (names, expressions, situations) used in banner ads are differentiated, their functional properties are interpreted.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8432
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 6(231)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf204,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.