Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8432
Назва: Прецедентні феномени у рекламному дискурсі (на матеріалі банерної реклами)
Інші назви: Precedented Phenomena in Advertising Discourse
Автори: Крутько, Т. В.
Krutko, T. V.
Бібліографічний опис: Крутько Т. В. Прецедентні феномени у рекламному дискурсі (на матеріалі банерної реклами) / Т. В. Крутько // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 6. – С. 104–107.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 24-лют-2016
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: прецедентні феномени
precedented phenomena
рекламний дискурс
advertising discourse
банерна реклама
banner ads
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу прецедентних феноменів в англо-, російсько-, україномовних рекламних текстах банерів. Досліджено різноманітні види прецедентних феноменів (імена, висловлення, ситуації), вико¬ристовують у рекламних текстах; визначено їхні функції. The article is devoted to the analysis of precedented phenomena in English, Russian and Ukrainian banner ads. Various kinds of precedented phenomena (names, expressions, situations) used in banner ads are differentiated, their functional properties are interpreted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8432
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 6(231)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf204,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.