Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8327
Назва: Оцінка рівня соматичного здоров’я учнів 9-х класів та факторів негативного впливу на нього
Інші назви: Estimation of the Level of Somatic Health of the 9th Classes and Faґctora of Negative Effect on it
Автори: Кемінь, Олег
Kemin, Oleg
Бібліографічний опис: Кемінь, О. Оцінка рівня соматичного здоров’я учнів 9-х класів та факторів негативного впливу на нього / О. Кемінь // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 70-73.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 21-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університеті імені Лесі Українки
Теми: соматичне здоров’я
фізичне виховання школярів
гіпокінезія
навчальне навантаження
somatic health
physical education ofpupils
hypokinesia
educational load
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розкрито проблему невпинного погіршення стану соматичного здоров’я підростаючого покоління. На прикладі учнів 9-х класів показано теперішній незадовільний стан здоров’я та зроблено спробу проаналізувати основні фактори, що спричиняють його, зокрема, надмірне навчальне навантаження, що вимагає від школярів тривалого перебування в статичному положенні, та недостатню кількість, якість уроків фізичного виховання, переважно незадовільний стан забезпечення й організації уроків фізичного виховання. Проаналізована проблема вимагає подальшого дослідження задля пошуку ефективних шляхів її розв’язання. The study reveals a problem of continuous condition of somatic health of a young generation. On example ofpupilsofthe 9th gardes the present poor health conditionwas shown. Author also madean attempt to analyze the main factors that cause it, in particular, the excessive educational load that requires students extended stay in a static position and lack of quantity and quality of physical education lessons, mainly poor condition of organization of physical education classes. The analyzed problem needs further research for the purpose of search for the effective ways of solving.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8327
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олег Кемінь.pdf307 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.