Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8179
Назва: Особливості розвитку статичної витривалості та формування постави дітей 6–7 років у період адаптації до навчальних навантажень
Інші назви: Peculiarities of Development of Static Endurance and Posture Formation of Children Aged 6–7 During the Period of Adaptation to Academic Loads
Автори: Бондаренко, Сергій
Bondarenko, Serhiy
Бібліографічний опис: Бондаренко, С. Особливості розвитку статичної витривалості та формування постави дітей 6-7 років у період адаптації до навчальних навантажень / С. Бондаренко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 117-120.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 20-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: статична витривалість
постава
навчальні навантаження
static endurance
posture
academic loads
Короткий огляд (реферат): Початковий період навчання в школі – це серйозний іспит для здоров’я дітей. Про це свідчать наведені статистичні дані поширеності захворювань опорно-рухової системи дітей унаслідок впливу статичного компонента навчальних навантажень. Завдання роботи – вивчення впливу спрямованого розвитку статичної витривалості на формування постави першокласників в умовах адаптації до навчальної праці. У ході річного експерименту отримано значне й достовірне зростання показників статичної витривалості основних м’язових груп, уключаючи згиначі та розгиначі тулуба. Це позитивно позначилося на процесі формування постави в умовах негативного впливу статичного компонента шкільних навантажень. Так, у досліджених групах зменшення сумарної сколіотичної орієнтації хребта скелета в хлопчиків – 65,9 % (p < 0,001), у дівчаток – 69,4 % (p < 0,001). Проведене дослідження дає змогу позитивно відповісти на питання про можливість і доцільність спрямованого розвитку статичної витривалості в дітей у перший рік шкільного навчання. Підвищення рівня статичної витривалості учнів 6–7 років слід розглядати як впливовий чинник формування постави та попередження функціональних порушень опорно-рухового апарату. The initial period of training at school is a serious test for children’s health. The provided statistical data of prevalence of diseases of musculoskeletal system of children prove this. Task of the work is studying of the influence of the directed development of static endurance on formation of posture of the first graders, in the conditions of adaptation to the studying process. It was obtained the reliable increase of indicators of static endurance of the main muscular groups including trunk muscles. This positively affected the process of posture formation. So in skilled groups reduction of total scoliosis installation made up among boys 65,9 % (p < 0,001), girls – 69,4 % (p < 0,001). Increase of the level of static endurance of pupils aged should be considered as an important formation factor of healthy posture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8179
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко.pdf295,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.