Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАльошина, Алла-
dc.contributor.authorБичук, Олександр-
dc.contributor.authorAleshina, Alla-
dc.contributor.authorBychuk, Oleksandr-
dc.date.accessioned2016-02-19T20:30:06Z-
dc.date.available2016-02-19T20:30:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАльошина, А. Розвиток координаційних здібностей молодших школярів у процесі адаптивного фізичного виховання / А. Альошина, О. Бичук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 88-91-
dc.identifier.otherУДК 37.037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8170-
dc.description.abstractМета статті – проаналізувати основні аспекти розвитку координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі адаптивного фізичного виховання. Для досягнення мети ми вивчили особливості прояву координаційних здібностей та фактори, які їх обумовлюють, а також визначили основні принципи розвитку координаційних здібностей у процесі адаптивного фізичного виховання. Нами проаналізовано проблему рівноваги як прояв координаційних здібностей, чинники, що сприяють її формуванню, методику розвитку та контролю координаційних здібностей. У результаті розвʼязання поставлених завдань виявлено, що в процесі адаптивного фізичного виховання потрібно дотримуватися корекційно-розвивальної спрямованості за допомогою реалізації принципів єдності діагностики й корекції, диференціалії та індивідуалізації, компенсаторної спрямованості педагогічних впливів, урахування вікових особливостей, адекватності, оптимальності та варіативності педагогічних впливів, пріорітетної ролі мікросоціуму. The objective: to analyze the main aspects of development of coordinating abilities of children of junior school age in the process of adaptive physical education. In order to reach the goal we have studied the peculiarities of demonstration of coordinating abilities and their predetermining factors, and defined the main principles of development of coordinating abilities in the process of adaptive physical education. We have analyzed the problem of balance as demonstration of coordinating abilities, factors that favor its formation, methodology of development and control of coordinating abilities. As a result of solving of the assigned tasks it was found out that in the process of adaptive physical education it is necessary to keep to corrective-developmental orientation by means of realization of the principles of unity of diagnostics and correction, differentiation and individualization, compensatory orientation of pedagogical influences, take into account of age peculiarities, adequacy, optimality and variability of pedagogical influences, priority role of micro society.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectадаптивне фізичне вихованняuk_UK
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UK
dc.subjectрівновагаuk_UK
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UK
dc.subjectadaptive physical educationuk_UK
dc.subjectcoordinating abilitiesuk_UK
dc.subjectbalanceuk_UK
dc.subjectchildren of junior school ageuk_UK
dc.titleРозвиток координаційних здібностей молодших школярів у процесі адаптивного фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of Coordinating Abilities of Junior Pupils in the Process of Adaptive Physical Educationuk_UK
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Альошина.pdf284,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.