Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8151
Title: Анімаційна діяльність як засіб соціального виховання студентів факультету фізичного виховання та спорту
Other Titles: Entertainment Activity as Means of Social Education of Students of the Faculty of Physical Cultureand Sports
Authors: Кольцова, Ольга
Koltsovа, Olha
Bibliographic description (Ukraine): Кольцова, О. Анімаційна діяльність як засіб соціального виховання студентів факультету фізичного виховання та спорту / О. Кольцова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 28-31
Issue Date: 2015
Date of entry: 19-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: анімація
соціальне виховання
студенти
функції
напрями
entertainment
social education
students
functions
orientations
Abstract: Соціальне виховання має великий вплив на формування в молодого покоління духовних цінностей та ідеалів, поведінкових стереотипів і конкретних вчинків. Метою дослідження було проаналізувати напрями використання анімаційної діяльності в соціальному вихованні студентів факультету фізичного виховання та спорту. Визначено, що педагогічними функціями анімаційної діяльності є орієнтація особистості в соціальних відносинах; створення виховного простору; забезпечення можливості набуття досвіду соціально-комунікативної взаємодії. Досвід використання анімаційної діяльності свідчить про необхідність забезпечення єдності теоретичних знань і практичної діяльності, що представлена заходами з використанням різних форм організації за такими напрямами: спорт і профорієнтація, творчість, соціальний та науковий напрями. Social education has great influence on the formation of spiritual valuesand ideals, behavioral stereotypes and specific actionsof the younger generation. The aim of the study was to analyze the uses of entertainment activity in social education of students of the physical education and sports faculty. It was defined that pedagogical functions of entertainment activity are orientation of a personality in social relations; creation of educational space; securing of ability of obtaining of experience of socio-communicative interaction. Experience of usage of entertainment activity demonstrates the need of ensuring of the unity of theoretical knowledge and practical activity which is presented by activities with usage of different forms of organization according to the following area: sport and professional orientation, creation work, social and scientific orientation.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8151
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кольцова.pdf290,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.