Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8123
Title: Крос-культурна комунікація у навчанні англійської мови як іноземної в Україні
Other Titles: Cross-Cultural Communication for Teaching English as a Second Language in Ukraine
Authors: Бадан, Антоніна Анатоліївна
Badan, A. A.
Bibliographic description (Ukraine): Badan A. Cross-Cultural Communication for Teaching English as a Second Language in Ukraine / A. Badan // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 18. – С. 130–134.
Issue Date: 2013
Date of entry: 18-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: глобальна культура
global culture
крос-культурна комунікація
cross-cultural communication
вербальна поведінка verbal
behavior prediction
Abstract: У статті розглянуто питання щодо потреби поєднання лінгвістичних і соціологічних досліджень у навчанні англійської мови і крос-культурної комунікації. Особлива увага приділяється тому, що дослідження позицій та переконань у глобальних і національних культурах допомагає зосередитися на відмінностях та прогнозувати вербальну поведінку партнера, який представляє іншу культуру. Одним із факторів, що допомагає перемогти культурні розбіжності, є трансформація глобальних культур у бік індивідуалізму, який розглядається як полярна культура щодо інших глобальних культур: трайбалізму, колективізму та квазі-колективізму. Культури висококонтекстуальні та значно дистанційовані від влади є важливими характеристиками у передбачуваності вербальної поведінки, тому вони повинні знайти своє місце і в крос-культурних дослідженнях, і в методиках навчання англійської мови. Таким чином, фокус уваги має бути зосередженим також на соціологічних дослідженнях національних культур. The paper deals with the necessity of bridging linguistic and sociological studies in English Teaching and Cross-Cultural communication. Specifically, the study of attitudes and beliefs within global and national cultures helps concentrate on the differences and predict verbal behavior of a counterpart from a different culture. One factor in support of overcoming the cultural differences is the transition to individualistic culture which is viewed as polar to the rest of global cultures: tribalistic, collectivistic and quasi-collectivistic. High-context and high power-distance cultures are important features in predicting verbal behavior and thus should find their rightful place in cross-cultural communication studies as well as English language teaching methods.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8123
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 18(267)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf291,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.