Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8059
Назва: Вплив споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг на мотивацію тих, хто займається регулярним оздоровчим тренуванням
Інші назви: The Influence of Consumer Properties of Physical Culture and Health–improvement Services on Motivation of Those Engaged in Regular Health-improvement Trainings
Автори: Кокарева, Світлана
Шеховцова, Катерина
Мілкіна, Олена
Кокарев, Борис
Kokareva, Svitlana
Shekhovtsova, Kateryna
Milkina, Olena
Kokarev, Borys
Бібліографічний опис: Вплив споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг на мотивацію тих, хто займається регулярним оздоровчим тренуванням / С. Кокарева [та ін.] // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 25-28
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 17-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: фізкультурно-оздоровчий клуб
оздоровчий тренінг
фітнес-центр
модельні характеристики
анкетування
маркетингові дослідження.
physical culture and health-improvement club
health-improvement training
fitness center
model
characteristics
survey
marketing
researches
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – визначення мотивів, споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг та модельних характеристик сучасного фізкультурно-оздоровчого клубу обласного центру, яким є м. Запоріжжя. У роботі проаналізовано споживчі властивості фізкультурно-оздоровчих послуг, що мають найбільше значення для споживачів при виборі місця занять, фізкультурно-оздоровчих послуг, які створюють найбільший вплив на мотивацію до регулярних оздоровчих тренувань. Упродовж дослідження проведено опитування 250 жінок віком від 17 до 65 років, які займаються різними видами оздоровчого тренування в клубах м. Запоріжжя. Комплексне анкетування дало змогу виділити основні складники, які визначають взаємини між клубом і членами спортивних груп. Визначено найбільш загальні параметри сучасного фізкультурно-оздоровчого клубу, які відображають стан справ на ринку фітнес-послуг міста. The aim of the study is to determine the motives, consumer properties of physical culture and health-improvement services and model characteristics of modern physical culture and health-improvement club of the regional center Zaporizhzhia. In the study it was analyzed consumer properties of physical culture and healthimprovement services that have the greatest importance for consumers while choosing a place for trainings, physical culture and health-improvement services that create the greatest influence on motivation to regular health-improvement trainings. During the study it was conducted a survey that included 250 women aged from 17 to 65 who practice different kinds of health-improvement trainings in sports clubs of Zaporizhzhya. Complex survey let us single out the main components that determine interrelations between a club and members of sports groups. It was defined general parameters of modern physical culture and health-improvement club that reflect situation that exists on the market of fitness services of the city.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8059
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кокарева.pdf310,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.