Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7880
Назва: Комплексна оцінка впливу занять футболом в умовах різних рухових режимів на морфофункціональний розвиток школярів 11–17 років
Інші назви: Complex estimation of influencing of employments by football in the conditions of different motive modes on morphofunctional development of schoolboys 11-17 years.
Автори: Романюк, Віктор Петрович
Romaniuk, Viktor
Бібліографічний опис: Романюк В. П. Комплексна оцінка впливу занять футболом в умовах різних рухових режимів на морфофункціональний розвиток школярів 11–17 років: Автореф. дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту: 24.00.02.– Харків, 2007.– 21 с.
Дата публікації: 2007
Дата внесення: 12-лют-2016
Видавництво: Харківська державна академія фізичної культури
Теми: морфофункціональні показники
фізична працездатність
комплексна оцінка
сенситивні періоди
урок футболу
юні футболісти
morphofunctional indexes
physical capacity
complex estimation
sensetive periods
lesson of football
young footballers
Короткий огляд (реферат): Дисертаційна робота на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту за спеціальністю 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населення. – Харківська державна академія фізичної культури, Харків 2007. Дисертаційну роботу присвячено проблемі впливу занять футболом в умовах різних рухових режимів на морфофункціональний розвиток, фізичну підготовленість і фізичну працездатність школярів 11-17 років. Дослідження морфофункціонального розвитку, рухової підготовленості, фізичної працездатності та їх взаємозв’язків у юних футболістів, які навчаються у спортивному інтернаті, дозволило виявити в них ряд вікових особливостей в порівнянні з нетренованими однолітками. Зокрема вивчення вікової динаміки розвитку основних рухових якостей виявило їх інтенсивні періоди приросту у юних футболістів. Враховуючи ці особливості розроблено серію експериментальних уроків футболу для підвищення рівня фізичних можливостей і стану фізичного здоров’я хлопчиків 11 років. А також, на основі комплексу методик тестування і математичної статистики, розроблено нормативи комплексної оцінки морфофункціонального та рухового розвитку юних футболістів 11-17 років. В результаті проведення педагогічного експерименту встановлено, що заняття футболом в умовах третього уроку фізичної культури мають високий оздоровчий ефект, якщо будуються з урахуванням вікових особливостей розвитку юних футболістів, сприяють покращенню функціонального розвитку, фізичної підготовленості і фізичної працездатності. Результати дослідження використовуються: при плануванні і проведенні уроків та секцій з футболу в Луцькому навчально-виховному комплексі № 20; при проходженні педагогічної практики студентами Волинського державного університету ім. Лесі Українки в школах міста Луцька; при організації та проведенні тренувальних занять із загальної та спеціальної фізичної підготовки футболістів спортивного клубу «ФК Волинь». (Dissertation work on the receipt of Scientific Degree of Candidate of Sciences in Physical Education and Sport on speciality 24.00.02 – physical culture, physical education of different groups of population. – It is the Kharkiv State Academy of Physical Culture, Kharkiv 2007. Dissertation work is devoted to the problem of influencing of taking up by football in the conditions of different motive modes on morphofunctional development, physical preparedness and physical capacity of schoolboys 11-17 years. Research of morphofunctional development, motive preparedness, physical capacity but their intercommunications of young footballers which study in sporting boarding-school, allowed to expose in them the number of age-old features as compared to untrained yearlings. In particular the study of age-old dynamics of development of basic motive qualities exposed their intensive periods of increase at young footballers. Taking into account these features the series of experimental lessons of football are developed for the increase of level of physical possibilities and state of physical health of boys of 11 years. And also, on the basis of complex of methods of testing and mathematical statistics, the norms of complex estimation of morphofunctional but motive development of young footballers are developed 11-17 years. In the result of conducting of pedagogical experiment, that employments by football in the conditions of the third lesson of physical culture have a high healthy effect, if is built taking into account the age-old features of development of young footballers, is instrumental in the improvement of functional development, physical preparedness and physical capacity. The results of research: at planning and hold lessons and sections from football at general school; at during of pedagogical practice the students of the Lesya Ukrainka Volyn State University of at school of Lutsk; during organization and conducting of training sessions from general and special physical preparation of footballers of sporting club «FC Volyn».)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7880
Тип вмісту: Dissertation Abstract
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореф romanyuk_v_p.PDF2,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.